دنیای هالیوود دیگر برای براد پیت جذابیت ندارد !


nojavoona

سایتی برای نوجوونای گل

 

براد پیت احساس می کند که هرچه مسن تر می شود شور و اشتیاق خود را بیشتر از دست می دهد و از این موضوع خیلی ناراحت است.
این بازیگر ۴۷ ساله که همراه همسرش آنجلینا جولی از شش کودک نگهداری می کند ،احساس می کند که وقتی جوانتر بود نسبت به همه چیز خوش بین تر بود و هرچه سنش بالاتر می رود نسبت به همه کارها و چیزهای دنیا بی تفاوت تر می شود.
او گفت:"وقتی جوانتر بودم خیلی خوش بین تر و با انگیزه تر بودم و همه چیزهای دنیای هالیوود برایم جذابیت داشت. وقتی برای اولین بار به لس آنجلس آمدم فقط چند صد دلار در جیبم داشتم و قبل از اینکه وارد حرفه بازیگری شوم ، هر کار عجیب و غریبی که به من پیشنهاد می شد را انجام می دادم ."
" اما به تدریج نسبت به دنیا بدبین تر و واقع گرا تر شدم و به نوعی متاسفم که آن حس خوش بینی و شور و اشتیاق دوران جوانی ام را از دست داده ام."
براد پیت که پدر شش فرزند با نامهای مدوکس ۱۰ ساله، پکس ۸ ساله،زهرا شش ساله ، شیلو پنج ساله و ناکس و ویوین ۳ ساله است قبول دارد که پدر شدن باعث شد که او مقداری از انرژی جوانی خود را دوباره بازیابد.
"البته پدر شدن باعث شد که دوباره انرژی و انگیزه جوانی در من زنده شود اما من هنوز هم نسبت به همه چیز دیدگاههای واقع گرایانه و بعضی اوقات بدبینانه دارم."



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftabir.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:11 توسط shervin & shiva| |


Power By: LoxBlog.Com